Sunday 10 June 2012

form 6 ?

hey ...
kali ni aq na ckap bkenaan dgn tajuk di ats.
alahai.. da na masox form 6 aq nyh..tp ble pkir2 balik, mcm ta bersedia pon ad. sbb mcm menempuh masalah lak aku masox nyh . tapi na wat cmne. demi mase dpn aku yg lebeyh cerah kan. haduyh . da lah ak masox laz minit. 2 julai 2012 nyh. mesti aku terpinga2x kan. ala macam budak baru masox skola. ngn tade member nye. skunk masing2 da ngn life masing2. aku tau. aku wat hal aku skunk. tpy mcm mane ak na elak masalah satu ni ek? (s e c r e t ) .... blom ap lg aku da dpt warning nyh . cmner erk? moge allah swt permudahkan segale nye.
now aku kne bljar berdiri dgn kaki yg due. heee~ gud luck to me =)

PERSIAPAN KE FORM 6 (budak baru)

1. uniform  ( / )
2. kasut ( x )
3.beg ( x )
4. buku2 rujukan ( x )
5. semangat ( x )
6. keberanian ( / )
7. persediaan kehidupan baru ( / )
8. member ( x ) tak tahu lagi .
9. usaha ( / )
10.transpot ( / )

tu je kot wat mase nyh . kbye~

No comments:

Post a Comment